hurra hurra hurra (ironi som fan)

Nitton sidor. Nitton jävla sidor matte - över hundra tal, tills på fredag. På fredag är det prov. Och gissa vem som redan är fullbokad? Gissa vem som planerat att ha filmkväll och julklappsinhandling just imorgon och övermorgon?
- Helvete.
Och gissa vem som sovit nio timmar under de två senaste dygnen, gissa vem som är fullkomligt slutpumpad och utmattad. Gissa vem som kommer att kollapsa mitt under provet? Mhm, du har rätt. Fröken Anna Maria Arvidsson.

(Jag hade kunnat skriva ett långt stycke här, ett om hur ett litet besked om datorkunskapsprov nästan bröt ner mig totalt bara för att det kom så olägligt. Ett om hur jävla mycket jag hatar distanskursen och min låtsaslärare Helena. Ett om hur jag kände för att sparka sönder allt och alla största delen av idag. Ett om hur surt det var att missa det största jordskalvet i Skåne på över hundra år.
Men jag tänker inte göra det, det gäller bara att svälja sin stolthet och inse att man inte är så stark trots allt. Världen går inte under för att jag gör det.)

Jag tar mig friheten att skippa gympan och ge mig själv sovmorgon imorgon. Har jag tur sover jag till mig lite Matte B-skills och kan räkna de sjuttio tal jag har kvar lätt som en plätt imorgon.
(Dröm vidare Anna, dröm vidare.)

Kommentarer
Postat av: Elin.

usch, jag blir ju ledsen..

vill verkligen inte att du ska ha det så här.

om du inte orkar handla julklappar, så snälla sig till mig.

Jag vill inte att du ska känna nån press på dig att handla med mig på torsdag..

Ta hand om dig! <3

2008-12-16 @ 22:14:43
URL: http://aspekt.blogg.se/
Postat av: Elin af Häglinge

Anna, som vanligt kommer du att ta dig genom detta också, men man måste vila på vägen. Unna dig sömnen, för det får du igen när du sitter med dina 70 tal. Jag älskar dig och jag mår verkligen inte bra av att se dig i det här skicket. Jag kommer att finnas för dig och stå upp för dig, så länge jag bara kan. Var rädd om dig, så sa du se att det snart kommer att gå så mycket lättare. Jag tror på dig.



Du är en av de bästa människorna jag känner. Älskar dig <3

2008-12-17 @ 13:37:47
URL: http://avbildadverklighet.blogg.se/
Postat av: Siripiri

Skit i matten man måste inte ha MVG i allt. Förresten får du säkert MVG på alla de andra matteproven:) Usch vad jobbigt det är att gå i skolan.. men jag antar att du har gjort matteprovet och också får lov imorgon?

2008-12-18 @ 17:14:20
URL: http://ettprickigtplommon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0