Julfrid?

Jag har sovit tio kilo för lite den här helgen. Mitt huvud talar om det för mig, på sitt väldigt tydliga vis. Jag tänker strunta i det, och sitta här tills min datorabstinens är över. Sedan ska jag springa ner och titta på julkalendern och öppna min chokladkalender - för nej, man blir aldrig för gammal. Jul är otroligt mysigt. Jul innebär kärlek och vänskap och varma filtar.
(och nu ignorerar jag för fullt tanken som säger att det är jävligt tomt på kärlek och alla andra varma känslor i min värld.)

Kommentarer
Postat av: Elin af Häglinge

Jag älskar dig <3

2008-12-01 @ 19:44:54
URL: http://avbildadverklighet.blogg.se/
Postat av: Elin.

jag håller fullkomligt med dig, jul är mys!

vi får ta och julpyssla nån dag snart? (: <3

2008-12-01 @ 20:51:43
URL: http://aspekt.blogg.se/
Postat av: Maria

Det där med sömnen kan jag hålla med om! Träffade Anders på eftermiddagen som undrade om vi somnade idag (igår, söndag)? för jag såg lite sliten ut:P Haha

2008-12-01 @ 21:17:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0