det där fenomenet melodifestivalen

Trots att jag vet att melodifestivalen aldrig innehåller bra musik sitter jag här och tittar. Alcazar har precis sjungit färdigt och jag citerar min fader som drypande av ironi nyss utbrast "Jae, utvecklingen går ju framåt."

Nu har Caroline af Ugglas stigit på scenen och min kära syster frågar på fullt allvar  "Asså, är hon normal egentligen?"

Caroline byts ut mot Marie Serneholt plus en hel drös med dansare och det är min tur att sucka djupt. Kan någon allvarligt talat gilla sådan här skit? Helt obegripligt.

Tur är det väl att de åtminstone skramlar in lite pengar till Radiohjälpen. Att något gott kommer ur det här programmet.

Kommentarer
Postat av: Pikachuw

Radiohjälpen får ju knappt några pengar egentligen, det är bara bullshit. SVT tar en hel del själva och sen så telefonbolaget som håller i röstningen tar asmycket :O .

2009-02-08 @ 00:56:40
URL: http://problematiskt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0