allt vad en axel tvingas axla

Jag har skit under naglarna
jag vet inte hur det hittade dit,
jag har skit i huvudet
och det vet jag precis
hur det fann mig.

Förra veckan hade jag peace of mind intatuerat i pannan,
igår lyckades någon sudda ut det
som om det bara varit blyerts
Okej, egentligen visste jag väl hela tiden att det bara var blyerts,
men jag gillade känslan av trygghet det gav mig.
för även om jag sov för lite så sov jag gott
jag kände inte att jag hade någon som ständigt knackade på min axel

idag har min axel inte varit för sig själv en enda sekund
jag har blundat, jag har stuckit ner huvudet i sanden och jag har pratat bort det
men axeln var aldrig ensam.

Kommentarer
Postat av: Elin af Häglinge

Älskar dig, min vän. Hör av dig, så bär vi det tillsammans <3

2009-03-02 @ 08:26:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0