downfall

Jag tänker inte berätta om hur dagen varit, för jag lyckas inte ge en sann bild av det - jag målar bara upp en skrattretande bild av mig själv. Bilden får istället symbolisera mina tankar och känslor. Jag har i och för sig aldrig trott på det där med att en bild skulle säga mer än tusen ord, men om det funkar för er så fine.

och jag som trodde att jag släppt honom
jag hade tydligen fel
eller, det kanske mer är drömmen om honom jag inte släppt;
för när jag tittar tillbaka
och ser de små meningarna han sagt till mig
önskar jag bara att han var här, bredvid.

(inte ens mitt långa hemska hår blev jag av med idag.)

Kommentarer
Postat av: v.

men jag älskar bilden. den är så otroligt vacker. och ja, den talar verkligen för sig själv. verkligen skitfin!

2009-03-31 @ 02:04:00
Postat av: Anonym

jag älskar din blogg. du skriver så himla fint.

jag förstår hur du känner dig, faktum är att jag nog har samma problem och jag hade aldrig kunnat förklara det bättre.

2009-03-31 @ 21:09:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0