nej jag har inga rätsidor på lagret

jag har tvingats ta det lugnt på så många tidigare idrottslektioner
att när jag kände illamåendet komma idag, ignorerade jag det
jag kände att jag inte kunde ge upp idag också, jag ville jobba
      och sen spydde jag

imorgon är det nationellt prov i engelska, läs- och hörförståelse
jag är beväpnad med ett tvåhundragrams choklad, men det är låtsasenergi, och jag vet det
förresten kvittar det hur mycket jag äter, det är inte där problemet ligger
jag behöver sömn
lugn och ro och sömn

det räcker inte med att åka hem från skolan och sova ett par timmar ibland
det räcker inte att använda håltimmarna till vila
jag behöver nattsömn

och nu har jag slösat bort sjutton minuter av den genom att skriva det här. fan.

Kommentarer
Postat av: parschi

tack. :)

du verkar vara en skön tjej med skön blogg. gillar du poesi och dikter?

2009-05-06 @ 21:55:39
URL: http://parschi.blogg.se/
Postat av: Elin C A

Älskar dig <3

2009-05-07 @ 12:34:25
Postat av: parschi

ja ord betyder mycket :)

2009-05-07 @ 14:48:11
URL: http://parschi.blogg.se/
Postat av: vildatilda

du är så fin, så bra. ta inte sönder dig själv, slappna av sötnos. <3

2009-05-09 @ 11:03:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0