deep within the corners of my mind

smälter till lindrande jazztoner
huvudvärken har förflyttat sig igen, den sitter varken i käke, öron eller näsa just idag
istället gömmer den sig bakom ögongloberna
men det är oväsentligt
för just nu smälter jag
guldklump i bröstet
smälter

vet inte varför jag lyssnar på jazz,
det har nog aldrig riktigt hänt förut
men idag är det av någon anledning det ultimata
värmer
och, smälter

det känns bra.

jag smälter, stillsamt och okontrollerat
jag smälter och byggs ihop, läker kanske
jag smälter och är en vandrande motsägelse
sitter faktiskt
sover snart

varm

Kommentarer
Postat av: Elin

åh, jazz är mysigt! :D

2009-11-16 @ 17:22:44
URL: http://aspekt.blogg.se/
Postat av: vildatilda

håll kvar! :*

2009-11-18 @ 20:48:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0