batteritider och sånt där

Kina var sjukt spännande, och otroligt intensivt, men den historien berättar jag någon annan gång. För det är lite low battery-varning på mig idag. Lite low battery-varning överhuvudtaget. Tänkte berätta om vilken allmänt dålig dag det här varit, hur jag i princip blev avslängd från tåget, hur läxberget växte sig ganska jättehögt på ett par sekunder och att jag knappt fått i mig någon mat. Jag tänkte dessutom citera Sara och berätta att jag har sex veckor på mig att gå in i väggen. Men jag orkar inte, vill inte, gör inte. Jag har börjat tvivla på om jag verkligen är en skrivande människa. Har inte skrivit på en månad nu. I Kina där alla nya intryck myllrade runt mig och bara väntade på att få skrivas ner, där skrev jag inte ett enda ord. Jag vet inte varför. Jag levde genom linsen, smälte bort utan den. Low battery-varning igen.


Nej jag tänker inte gå in i väggen, den här gången ska jag vara stark. (paradoxalt uttalande, yes) Men det kommer bli sex jävligt tuffa veckor. Och något som är väldigt säkert är att jag inte tål tuffa tag för fem öre. Det är inget som människor med dåligt batteri klarar av.

Kommentarer
Postat av: Anonym



dessa sex veckor, come on, det är ändå BARA sex veckor, kommer du klara fine, tror jag!

vi kämpar för det iallafall, right?

<3

2010-04-13 @ 07:15:55
URL: http://thesecretwoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0