delirium

Missade två möten idag. Har bara flutit runt, helt utan kontakt med verkligheten. Inte så värst bra, men det finns ingen anledning att haka upp sig på det. Det som ska läggas fokus på nu är nämligen inte viktigheter, utan det stundande lovet. Inte för att jag vet hur jag ska kunna bromsa den fart jag är uppe i nu: har under veckan sovit hemma två nätter, och fler blir det inte. Har varit konstant sysselsatt med roligheter och påhitt, och så kommer även återstående tid utnyttjas. Förra och förrförra veckan bjöd också på fullspäckat schema, inte pustade jag ut någonting under helgerna inte. Här är det fullt ös medvetslös. Just därför ska söndagens ankomst bli otroligt spännande. Jag fasar redan lite inför tanken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0