signalsubstans

Hjärtat slår alldeles för fort och hårt nu, men i tisdags när jag var på läkarkoll påstod de att det var precis som det skulle. Och visst, pulsen kanske fortfarande ligger inom normalen - men jag känner ju hur den successivt ökat, jag vet att den inte borde rusa iväg till 150-160 bpm så fort jag reser mig från soffan.
– Fast något fel var det visst med mig, jag ska nämligen in och ta nya blodprov i övermorgon.

Igår var jag i Lund och firade Lukas födelsedag, med mycket mer lyckat resultat än jag vågat hoppas på. Visst, jag höll på att spy flera gånger på vägen mellan Lulus och Saras hem, och sinnessjuka huvudvärksattacker kombinerat med dansande synfält kom och gick, men som helhet hade jag ändå sjukt trevligt.
Fast nu slår hjärtat onödigt hårt. Äckligt hårt faktiskt.

Kommentarer
Postat av: s

dumma ditt hjärta ):

eller inte så, de är ju bra att de slår för annars hade du inte funnits och de hade ju varit hemskt. men still!

2010-01-25 @ 07:18:34
Postat av: D

oj, antingen så blir du taggad till 1000 såfort du rör dig, eller så är det nåt som inte stämmer

2010-01-25 @ 18:27:55
URL: http://mannenmedstortd.blogg.se/
Postat av: julia

usch då.. :o hoppas det blir bättre.

2010-01-25 @ 18:37:51
URL: http://jjuliees.blogg.se/
Postat av: sannie

kolla upp det. det låter inte bra iaf!

2010-01-26 @ 00:36:47
URL: http://sannieschutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0