Saknad + en strandsatt val

"Nä, nu är det fan dags för dig att kom hem, Anna", säger jag till mig själv i min ensamhet. Som vanligt trampar katten in och undrar vem fan jag pratar med. "Vad gör du lilla skrållan?", frågar jag katten min. Wow, jag pratar inte bara med mig själv, utan med katten också. "Nä ingenting dude. Chillar mest. Lägger mig här mitt på golvet om det är lugnt? TOO SLOW! LIGGER REDAN! ÅHÅHÅHÅ", svarar min katt. Eller, jag svarar mig själv som om det vore katten som sa det. Är detta tecken på demens? Eller är det bara så att jag saknar dig så mycket att jag håller på att bli galen? "Både och. kanske. Jag skulle tippa på det sistnämnda." Tack simba, tack för ditt väldigt givande svar.

Mvh,
Anna's knäppis

Kommentarer
Postat av: Elin

Anna, du är saknad.

2010-07-24 @ 23:37:51
URL: http://aspekt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0