brusgranulat med hallonsmak

drack vaccin som doftade hallon men smakade kallsup
mår fortfarande lite illa
och så saknar jag simningen. att ge allt och stiga upp ur bassängen med så dallriga ben att de knappt bär. det är fint på något vis. oerhört befriande.

märker att jag är väldigt nostalgisk den här veckan. romantiserar allt förgånget. kanske är det en väldigt sen motreaktion på att jag släppt saker så plötsligt och sedan gått vidare utan minsta tillbakablick. kanske är det för att jag mår så pass bra att jag kan tänka på dåtid utan att gå sönder.

jag är dålig på att sakna. på att verkligen sakna. men just nu finns det tre människor som jag faktiskt saknar väldigt mycket. har nog vant mig vid att ha dem så nära att detta utspridande av oss känns så påtagligt. sara, sophie och daniel, ni är otroligt fina människor. verkligen.

imorgon har jag praktik igen; i eslöv. låter sjukt spännande, eller hur?

Kommentarer
Postat av: Sophie

men blä, varför drack du vaccin? D:

och jag saknar dig också, och sara med!

2010-03-19 @ 07:52:16
Postat av: Sara

jag saknar dig också, och Sophie med!

för övrigt; eslöv? sveriges tråkigaste stad!

2010-03-19 @ 14:04:32
URL: http://pehrsonligt.blogspot.com
Postat av: Sophie

@ sara: det enda bra som någonsin kommit från eslöv är johan glans!

2010-03-20 @ 09:20:43
Postat av: visornas andan

äsch, eslöv är fint ;) det var i alla fall en bra dag :)



och jag drack vaccin för att inte få någon sjukdom i kina, vilken kommer jag dock inte ihåg ^^ eller jo, kolera var det!

2010-03-20 @ 11:01:05
URL: http://abstraktion.blogg.se/
Postat av: vilda

så härligt skönt att läsa. ta hand om dig sötnos.

2010-03-21 @ 13:11:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0