svammel

jag vet inte om det är stabilt eller upp eller ner. fast jag grät lite nyss: orkar inte anpassa mig mer. imorgon kommer jag befinna mig i malmö en timme och femton minuter innan praktiken börjar, och jag kommer behöva vänta i ca två och en halv timme efter den slutat för att kunna ta mig hem igen. superhärligt, verkligen! speciellt eftersom jag börjar bli riktigt stressad inför resan. jag har inte packat någonting, har inte minsta koll på om det jag behöver är rent eller inte, och på lördag sitter jag i möte hela dagen. måndag innebär också möte, och så måste jag skriva färdigt loggen. och redigera lite praktikbilder till - och modebilderna, för där här den slutgiltiga deadlinen också snart gått ut.
på tisdag åker jag.

jag vet inte hur jag ska klara av det. allt ljud och ljus, alla dofter, all rörelse. jag vet att det kommer bli för mycket. men det är väl bara att acceptera. det kan ju faktiskt bli fantastiskt ändå.

något som är betydligt mer oroande är att jag glömmer bort att andas. och den här gången menar jag inte andas som i att ta det lugnt och pausa för en stund, utan den fysiska funktionen: jag glömmer bort att andas. kommer på mig själv med att hålla andan titt som tätt. eller så andas jag så korta andetag att luften inte riktigt hinner hela vägen ner och slå rot i lungorna. svårt att göra något åt det bara, tänker man på det blir det ju inte bättre precis.

idag gjorde jag förresten tidningsdebut. (halvsanning - jag har faktiskt haft med ett par bilder förut, men de har varit utan byline) tänkte beordra er som har skånska dagbladet att titta på stan runt-reportaget, fast det är väl ingen av er som har malmöupplagan, och då kan ni inte se det. lite synd där.

nu kom pappa hem. ska se om vi kan beställa biljetter till rättvik. eller så gör jag det imorgon.

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: det är drugsmarts tävling :) hinner inte länka nu.



Vart är det du ska åka?

andas så mycket du kan, för vi är många som behöver dig <3

2010-03-25 @ 07:18:38
Postat av: Sophie

anna, man måste andas. de är farligt att inte göra det!

2010-03-25 @ 19:12:03
Postat av: Anonym

sv: jo du har berättat det! men det kopplade bara inte att det är REDAN! hehe

2010-03-27 @ 21:13:25
URL: http://thesecretwoman.blogg.se/dagbok

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0