äst!

grilla skulle vi göra tänkte vi, och så ösregnar det. hela dagen.
inte ens mina allra finaste scoutkunskaper hade kunnat få igång en eld där
så vi bytte korven mot film och plopp-glass. det var fint.
sen lekte vi med gosedjur och skrattade tills vi nästan fick magknip
ännu finare!

nu är jag yttepytte finlir ifrån att kinabilderna ska kunna brännas på skiva och skickas iväg! stor börda borta från axlarna, yes!

"Du höjs och jag sänks.

-          Ibland är det kul att förlora.

 

Eller, handlar det om att vinna egentligen?

-          Nej! Jag tror att vi båda är vinnare. Du, som genom ett mejl överbevisar mig.  Och jag, som nu fått njuta av dina texter och din analytiska förmåga. Överväldigande." sweet!


och just det; ÄST!


Kommentarer
Postat av: Benny

Haha, för att vi ÄR äst <:

2010-05-14 @ 01:24:13
URL: http://shrikes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0