sånt här gör mig väldigt glad

trodde först att adium fått fnatt när jag öppnade programmet och det började plinga och blinka hejdlöst. men så var inte fallet, nej, för till min dator flög tjugofyra små meddelanden som daniel lämnat efter sig. made my day, utan tvekan.


"GONATT ANNIPANNI
ändå ball att skriva när någon är offline
så kommer du vara helt efter och bara kunna se det i morgon
det är ännu roligare att typ.. fråga en massa frågor nu medans du är offline, så att du inte kommer kunna svara på de
eller, förens jag loggar in ofc
men ibland blir man rätt sugen på att svara DIRR
och det kommer inte gå, för att jag är en sovare som gärna sover under sovmorgon
så jag kan typ fråga
hej, hur är läget?
så kommer inte du kunna svara på aaaaslänge
erkänn palligt
"ja, ellerhur"
känns det som att du kommer svara
fast ändå inte. det är inte riktigt anna att svara "ja, ellerhur". du hade nog mer sagt typ "absolut", eller typ "hej jag heter anna och jag är jättefin" vilket du hade haft all rätt att säga eftersom att det är så sant, så sant!
naeh.. nu börjar jag känna mig fett jobbig. det är nog något som jag har rätt att känna, eftersom att det är så sant, så sant!
men sen finns det en chans att inget av detta kommer fram till dig. och då kanske jag borde passa på att skriva lite pinsamma saker/hemlisar. chansa lite liksom. få lite spänning i vardagen liksom. hej jag heter d to the aniel liksom.
en hemlis jag har: min första puss var när jag gick på dagis. hon hette angelica och hon mer eller mindre våldtog min mun med hennes. det var ändå mysigt. minns att jag fick jätte mycket av hennes hår i munnen tillslut och att jag puttade bort henne och försökte komma därifrån. men hon puttade tillbaka så att jag låg på golvet och där fortsatte hon våldta min mun med sin
det var ändå mysigt.
naeh, som sagt: danieljobbigskaslutanu
nu innan jag avslutar detta så hade jag tänkt sjunga godnatt i 3 olika stämmor samtidigt. låt din fantasi få fram hur det låter.
gonatt
hörde du?
bra.
<3"

Kommentarer
Postat av: Elin

åh. det där var jättefint.

2010-05-09 @ 18:20:22
URL: http://aspekt.blogg.se/
Postat av: sophie

Hahah. fint!

2010-05-09 @ 21:18:33
URL: http://ourownprettyways.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0