Till J.

Jag vet inte vem du är, jag vet inte var du bor eller vad du tänker på. Jag vet inte ditt namn, inte hur du hittade hit eller varför du fortsätter att återkomma... Men din mystiska kommentar gjorde mig glad i magen. Det finns alldeles för lite värme i vår värld, varje vackert ord behövs. Vi borde skriva ner långa rader med de allra finaste, allra gladaste orden, och låta mörka själar återigen finna ljus. Alla borde göra som du; lämna ett par oförväntade rader efter sig och lysa upp en dag.

Jag hade gärna lärt känna dig lite bättre.
Vem är du?

Kommentarer
Postat av: Jenny

Åh. Gud vad glad jag blev!

Det här gjorde min dag, ja gud vad glad jag är. :D Jag har ingen aning om hur jag hittade din blogg, men jag är glad att jag gjorde det.



Jag heter Jenny Ekblad och är 15 år. Bor utanför stockholm i Haninge (hoppas jätte jättemycket att vi flyttar snart.) 4 syskon och föräldrar som skilt sig men de bor fortfarande tillsammans. Har rödbrunt hår och har alldeles för mycket mascara.



Tja... Vet inte riktigt vad jag ska berätta, finns nog inget mer. Eller.. Det finns faktiskt mycket mer. Men det är inget jag kommer på för stunden, för jag har svårt att tänka på mig själv, när jag lyssnar på musik.



(Måste varna dig att jag är ganska knasig.)

2008-10-30 @ 14:10:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0