Det är något speciellt med dig.

Det känns så bra att ha dig här.
Jag vet inte vad det är som gör det, men sådan har ju vår vänskap varit hela tiden - vi kan inte riktigt sätta fingret på vad som är så bra.
Idag var du med på vårt "familjefoto". Vi besökte IKEA. Trots att du åkt hela vägen från Arvika till Skåne och Hässleholm tog vi med dig till en heldag i Småland.
Och igår var vi i Danmark.
Det är mysigt att åka iväg. Jag tycker om att ta tåget någonstans och vandra längs nya gator. Att se nya färger på himlen och upptäcka nya tankebanor.
Det var underbart att resa med dig.
(trots att jag skämde ut mig i Helsingborg och hade skrattkramp i hela ansiktet på hemvägen)

Du har bara varit här i drygt fyra dagar. Fyra dagar är nästan ingenting, men de har ändå känts ganska långa - på ett bra sätt. Vi har hunnit med mycket på något vis.
Ikväll tittade vi på Shrek. Gröna träsktroll är något av det mysigaste som finns.
Och nu sover du.
Kanske, jag vet inte riktigt.

Det är synd att lov tar slut så snabbt. Precis som nätter spårlöst susar förbi.
Vi har tre dagar kvar, tre långa dagar, men alldeles för korta i  min smak.
Natalie min vän, jag tycker om att ha dig här.

Nu snarkar du. Det är ganska sött faktiskt.

Kommentarer
Postat av: Siripiri

Du verkar ha en verkligt bra vän:) Kram

2008-10-30 @ 19:28:05
URL: http://ettprickigtplommon.blogg.se/
Postat av: Natatatalie ;)

Det har varit helt underbart att vara med dig :) <3

Jag tycker också om att resa runt, speciellt med dig, och vi har haft en jättebäst vecka :D

Som du sa, det är något med vår vänskap man inte kan sätta fingret på, men du kan skriva upp att jag gillar't ;D haha!

<3<3

2008-11-01 @ 10:54:32
URL: http://thesecretwoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0