kan något subjektivt bli ett faktum?

jag har varit sjuk mer än jag varit i resten av mitt liv under det här läsåret
jag har gråtit mer under det här läsåret än jag gjort under resten av mitt liv
jag har varit stressad ända in i ryggmärgen, brutit ihop fyra gånger
jag har sovit flera timmar för lite natt efter natt, jag har tömts på krafter - om och om igen
jag har,

E nämnde ordet utbränd. Det låter så mycket värre när någon annan säger det, men jag är för att rädd att det är sanningen. Min sanning.

Kommentarer
Postat av: Elin C. A.

Älskade vän, det var inte för att stjälpa dig. Det var mer för att försöka hjälpa dig. ILY <3

2009-04-17 @ 08:16:43
Postat av: visornas andan

Jag vet min vän - det kändes inte som en stjälpning heller :) <3

2009-04-17 @ 12:41:27
URL: http://abstraktion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0