skolavslutning

MPL08a, <3
foto taget av en tjej vars namn jag inte känner till.

Mingel, mat, megafon och diplom - jo det var en ganska fin avslutning. Lite väl utdragen, men ändå alldeles för kort. Jag var nog den enda som inte höll med Bella då hon höll tal och sa att "Det ska bli så jäkla skönt med sommarlov".
Det känns bara så fel... Jag har missat så mycket att jag inte vill acceptera att ett år faktiskt har passerat. Och.. Och, jag vet inte vad jag ska skriva. Det mesta jag skriver är skit nuförtiden. Fast jag börjar bli bättre. Lite grann, sakta men säkert. Eller förresten, inte säkert. Men sakta. (För sakta.)

Kommentarer
Postat av: patricia

det du har skrivit här nedan är inte skit, anna.

inte ens i närheten

2009-06-14 @ 19:51:35
URL: http://prodigal.blogg.se/
Postat av: hugo

Haha David är sneaky :D

2009-06-17 @ 01:05:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0