avresa

Ikväll beger jag och min familj oss till Kina. Helt obegripligt och sanslöst och sinnessjukt fantastiskt. Jag ser verkligen fram emot det; att möta en ny del av världen, att se saker jag aldrig sett, att omgärdas av traditioner jag inte visste fanns. Det kommer antagligen stundom vara lite för mycket för mina numera så känsliga sinnen, men så är läget och det är bara att acceptera. Dessutom tvivlar jag inte för fem öre på att jag kommer njuta av det ändå. Upplevelsen. Närheten. Inspirationen. Det ska bli så fint att få spendera lite tid med min familj. Tillsammans. I en annan världsdel. Väskan är packad och om några timmar ringer väckarklockan. Behöver jag berätta att jag är redo?
          Om jag dör så vill jag passa på att säga att jag älskar er. (Varför skrev jag så? Jag har aldrig varit flygrädd.. Är inte det nu heller. Aja, jag älskar er i vilket fall som. Ha det bäst!)

Kommentarer
Postat av: s

aw, anna, vi älskar dig med! och du kommer inte dö du kommer bara ha de sjukt roligt!

2010-03-30 @ 09:53:41
Postat av: Jeanette Lindvall - FOTOBLOGGEN

gu va underbart! Hoppas det blir en fantastisk resa med mycket bilder och minnen :)



Sov gott :)

Kram

2010-03-30 @ 23:55:48
URL: http://www.sunstreet21.devote.se
Postat av: Siri

Åh vad härligt! :D Ha det fantastiskt ;)

2010-03-31 @ 00:18:28
URL: http://skumtomte.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0