glad anna

Det har varit en fin dag. Valde att skolka, och det visade sig vara ett mycket klokt beslut – jag har nämligen både hunnit med att springa, pyssla färdigt med kina-skivorna och (nästan) skriva färdigt religionsarbetet. Kalasbra jobbat Anna. Tack Anna. Imorgon ska jag till skolan fast jag inte har några lektioner. Eller något nationellt prov. Fröken tvärt-om, jo men det är jag.

och om ni inte redan visste det, så vill jag upplysa er om att sophie lundh är grym.

Idag har varit en fin dag. (Det tål att upprepas.) Luften smakade sommar och efter löpturen låg jag i gräset och blev alldeles genomblöt, men det gjorde ingenting, för jag började aldrig frysa. På kvällen gick jag ut en runda till, och då smakade luften ännu bättre. Jag såg en stavgångare på avstånd, sedan kom hon lite närmre och då var det plötsligt en ryttare och häst. Då skrattade jag lite åt mig själv.

Kommentarer
Postat av: Sara

Shame on you!



:D

2010-05-18 @ 14:00:46
URL: http://pehrsonligt.blogspot.com
Postat av: Sophie

påtal om ingenting, så är du awesome. och vi åker till usa om JÄTTELITETIDHELTGALETITELLYOU

2010-05-19 @ 09:38:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0