tankesörja

internet vill inte att jag ska sitta här mer. och det borde jag väl inte göra heller. jag borde sova, jag borde vila, så att jag kan ta ett sista krafttag och slutföra allt jag måste slutföra. religionen, omslaget och brevet till kinabilderna, epokuppgiften, headshotbilderna, mode-editorialen, fotoredovisningen. inget löser sig själv, tyvärr. och om två söndagar åker jag. den trettionde. insane. men fantastiskt kul.

ja jag har börjat tänka såhär. korta meningar, hackigt. hoppande fram och tillbaka i tid. oftast är jag framme i augusti, för hinner jag inte färdigt med det jag måste hinna färdigt med nu, då är vi i augusti innan det är färdigt. så uppbokad är jag, yes. fint det. jag är så jävla dum ibland. (oftast.) och nästa sommarlov har jag också planer för, flera stycken givetvis. någon borde utmana mig i att lämna varenda helg obokad i ett år. fast det hade jag inte klarat. det har jag inte tid med. jag är så jävla dum ibland.

skärmen retas med mig. ljusstyrkan går och och ned och sedan upp igen. (ja, det regleras automatiskt om ljuset runtomkring ändras. fast just nu är det nog mest mina ögon som bråkar)

det är kolsvart ute nu. jag vill ta en lång promenad, helst tillsammans med en fin människa. bara gå. men det går inte. det är skola imorgon och jag har ingen fin människa bredvid mig. bara på andra sidan skärmen. fast inget av det jag säger kommer fram, internet verkar som sagt inte vilja att jag ska sitta här längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0