horisonten har öppnat sig med vidsträckta armar

små textrader som happypills för själen
tycker om dem
dig

det har lugnat sig nu. jag har klarat av det, bestigit större delen av berget
och det känns fantastiskt
jag förundras över att jag klarade av det
(röst i bakhuvudet som mässar sälj inte skinnet förrän björnen är skjuten sälj inte skinnet förrän björnen är skjuten)
för visst finns molnen fortfarande där, jag ser dem
men jag bryr mig inte.
jag har bestigit större delen av berget, och jag har gjort det ensam
det trodde jag faktiskt inte om mig själv

lättsamma skämt om ensamhet och sedan ansiktsomställning; nej i vår klass är man aldrig ensam
lite glädjepirr i magen, och ett leende som smög sig fram på läpparna. för så är det. i vår klass är man aldrig ensam.

Kommentarer
Postat av: Benny

wiiiide smiiiile <:

2010-05-20 @ 00:26:38
URL: http://shrikes.blogg.se/
Postat av: Sara

du är bra <3

2010-05-20 @ 20:26:59
URL: http://pehrsonligt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0