tvärvändning

tusen stormar och virvelvindar i mina olika kroppsdelar
dags att stressa ner.
varva ner
sova

jag vet inte vad som hände
redovisningen slut, lektionen slut, kursen slut
det borde ha infunnit sig någon sorts lättnad
istället: för snabb hjärtfrekvens
krypimpulser genom armarna

jag däckade på gräset utanför iogt-nto
tjugo minuter hade jag på mig att återfå normal andning
lyckades? inte riktigt.
men åskmullret kändes som helt rätt soundtrack.

fan vad frågan satte igång saker.
jag bad om ursäkt för något som inte ens hänt - varför gör jag så?
och varför finns det så många regler på hur ivrigt man ska sträva efter ett bestående välmående?

Kommentarer
Postat av: Anonym

<3

2010-05-21 @ 12:25:39
URL: http://thesecretwoman.blogg.se/
Postat av: SOPHIE

OMGKANJAGKOMMENTERAUTANATTSKRIVAINSÅNGREJ?MÅSTEKOLLABRB

2010-05-21 @ 13:19:54
Postat av: SOPHIE

DET KUNDE JAG, FYI

2010-05-21 @ 13:20:37
Postat av: SOPHIE

NEJ NU FUNKADE DET INTE LÄNGRE

2010-05-21 @ 13:20:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0