tre ord, running through my mind.

jag skyller inte på avsaknaden av kärlek,
det är helt och hållet mitt fel
det är jag som aldrig blir kär
det är jag som inte tolkar rätt signaler
det är jag som aldrig tar flaskan till hjälp

jag skyller inte på blundande vänner,
de har varit där, peppat och kramat
försökt dra mig upp
sträckt ut hjälpande händer
det är jag som inte haft mod nog att ta dem

jag skyller på helt och hållet mig själv
det är jag som inte lägger mig i tid
det är jag som inte ser gränserna förrän jag passerat dem
det är jag som vill vara med överallt, alltid
det är helt och hållet mitt fel
allt är helt och hållet mitt fel

det var därför tårarna stillsamt rullade längs mina kinder igår
för att jag inte kunde fokusera i mer än tio minuter
för att jag sviker den grupp som litar på min styrka

för att jag gått ner mig så totalt,
att jag inte längre ser någon utväg.

för att jag har svikit mig själv

Kommentarer
Postat av: v.

nu vill jag komma på en sån där mening, som kan få dig att le ett ögonblick. jag vill vara den där goda glassen en otroligt varm och underbar sommardag. jag vill vara inspiration, en kraftkälla, en axel med stark arm, varm famn. jag vill vara näring till dig, som blomma. jag vill vara en så pass nära vän, att jag kan säga åt dig på skarpen att sätta dig ner och äta av godiset jag köpt till dig. alla dina favoriter. jag vill veta vad det är som är jobbigast, bara veta, inte lösa några problem. bara sitta bredvid, och stillsamt lyssna till dina ord..

hoppas du sover gott <3

2009-04-28 @ 23:07:45
URL: http://zebragalax.blogg.se/
Postat av: patricia

du är stark.

Dd är starkare än Pippi Långstrump.

<3

2009-04-29 @ 07:24:26
URL: http://prodigal.blogg.se/
Postat av: Elin C. A.

Jag vill bara komma och krama dig. Hålla om dig och tala om att allt ska bli bra. Jag vill hjälpa dig att komma upp för den det höga stupet. Jag finns här och det kommer jag alltid att göra. Jag älskar dig Anna och det kommer inget att ändra på. <3

2009-04-29 @ 10:49:19
Postat av: P

åh, fint formulerat. jag tror precis du lyckades sätta ord på mina turbolenta tankar.

även om jag inte känner dig så önskar jag; lycka till i hjärtesorgen din.

2009-05-03 @ 17:03:18
URL: http://percie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0