någonstans sitter det nog en gud och skrattar mig rakt upp i ansiktet

ironiskt att bli belönad för sin skrivarförmåga under den period den är som sämst
idag fick jag ur mig elva ord på två timmar
elva ord.
det är under all kritik,
även fast jag konstant blev störd av små frågor
även fast jag fick klä mig i rollen som chefredaktör, trots att jag frånsagt mig allt ansvar
- jag visste att jag inte skulle orka.

och jag hade rätt
mental trötthet
fysisk trötthet
alla sorters trötthet
hängde över mig än en gång
tyngde ner och kramade ur de få tårar som fanns kvar i min kropp
jag har börjat släppa taget om tanken
på ett långsiktigt välbefinnande.

jag tänker inte försöka hålla skenet uppe längre.

Kommentarer
Postat av: Elin.

jag önskar att jag kunde hjälpa.

<3

2009-04-24 @ 21:21:40
URL: http://aspekt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0