svärandet är inget bra tecken

alltså, jag är rädd.
jag är fan rädd nu
borde inte saker börja bättra sig?

jag tror inte på smärtstillande
jag vill behandla, inte bedöva
men nu,
nu hade jag fan kunnat hälla i min en hel jävla burk piller
bara för att slippa för en liten stund
en liten kort sekund

jag kommer inte ihåg vad jag förut klassade som välmående
jag har totalt glömt bort allt vad det innebar
idag är jag glad om mitt tillstånd är så pass stabilt
att jag kan ta mig igenom en hel dag, utan att bryta ihop
eller förfalla till apati

(hur patetiskt det än låter;
jag skulle inte klara mig utan dig)

Kommentarer
Postat av: Elin

<3

2009-06-17 @ 12:37:13
URL: http://aspekt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0