malmöfestivalen! :D

Jag kommer vara ett vrak i morgon. Tomma, stirrande ögon med stora julklappssäckar under. Jag kommer vara dödstrött. Verkligen, jag kommer vara halvdöd.
Men förmodligen kommer det vara värt det. Jag ska snart iväg till Malmöfestivalen med min kära vän Elin :) Vi ska titta på Flogging Molly och Millencolin! Yey! Och när vi kommer hem är klockan alldeles för mycket för att man ska orka stiga upp klockan fem. Tyvärr

Slutsats: Stackars nya klasskamrater som inte kommer träffa en Anna i morgon, utan måste stå ut med en dödstrött utomjording.

Kommentarer
Postat av: Elin.

haha :P men det var värt att va lite halvdöd idag ^^

2008-08-22 @ 16:45:52
URL: http://abstraktion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0