hjärnspöken.

Upp och ner, upp och ner, upp och ner ner ner.
Först kommer jag fram till att jag tagit mig vatten över huvudet,
sen inser jag att nä, det går nog fan ändå.
Sedan tar huvudvärken över, den konstanta
som plågat mig i två veckor. Jag måste sova,
jag försöker sova, jag sover, men den släpper inte.
Än har den inte gett vika.
Jag tar en paus. Jag proppar i mig choklad
jag pratar med vänner
jag läser en bok
jag skriver ett par rader.
Den släpper inte.
Oron försvinner inte, stressen finns kvar. Huvudvärken bankar
lika hårt som den gjorde tidigare.
Trycker
pressar
förstör.
Jag ligger och vrider mig om nätterna, kan inte sova.
Onda tankar ligger och gnager.

Torsdag innebär bävan och längtan.
Jag vill inte, jag vill inte inte inte.
Och jag vill. Bli av med skiten
kunna pusta ut, somna in lugnt.

Upp och ner, upp och ner, upp och ner ner ner.

Kommentarer
Postat av: Elin af Häglinge

Min älskade vän! Jag tror på dig och du kommer att fixa det! Det är snart torsdag och när du sitter på provet kommer det att gå galant! jag tror på dig min vän! Älskar dig <3

2008-11-04 @ 12:24:45
Postat av: natalie

det går bra! <3<3

and anyway, hos mig har du alltid mvg :D (Y)

Kärlek <3

2008-11-04 @ 17:07:54
URL: http://thesecretwoman.blogg.se/
Postat av: Siripiri

Usch mkt i skolan? Jag lider med dig!

2008-11-05 @ 17:49:32
URL: http://ettprickigtplommon.blogg.se/
Postat av: Jenny

Känner verkligen igen mig i varje ord. :(

Uach trodde aldrig att det skulle sätta så stor press.

Hoppas det blir bättre! :<



Angående bilderna. Ne, tagit dem från ngn hemsida.



Kram J

2008-11-06 @ 17:59:35
URL: http://jenniekblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0