18 September

#1
Jag och Ems står vid våra mopeder och ska köra hem efter kören. Jag tar fram mina nycklar och börjar låsa upp låset osv. Ems tar fram... sitt gymnasiekort! Hon hinner till och med plocka ut själva kortet innan hon inser att det faktiskt inte är en buss hon ska åka med, utan en liten silvrig moped xD

#2
Eddie: Vi pratade om dig i skolan idag!
Jag: Va?
Eddie: Ja, hon sa att du var den enda elev som fått MVG i bild utan att ha lärt dig något.
Jag: Va?!
Eddie: Ja, bildläraren sa att du var den enda som ritat MVG direkt från början.
Jag: Iiiih :D

#3
Ems: blablablabla ... han hette Victor. Han hälsar.
woooooooooooot? Hur jäkla liten är världen egentligen?!

Kommentarer
Postat av: natalie

den enda som fått mvg utan att ha lärt sig något ;D jassådu anna ^

2008-09-18 @ 17:10:37
URL: http://thesecretwoman.blogg.se/
Postat av: Elin af Häglinge

Och hon tycker att jag är vimsig :P Knasunge! Och det där med bilden... Det visste vi ju redan :P <333

2008-09-19 @ 08:00:12
Postat av: emilia

hih, anna - my little konstnärsvän´(:<3

2008-09-20 @ 22:47:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0