det eviga tjatet om för lite tid

mitt liv är ett jävla pussel

tåg och tid och körövning och packning och läxor och bussar och snart tankningsdags och höga krav och nyfunna vänner och gamla vänner och familj och pengar och sömn och sökandet efter frihet

jag får inte ihop alla bitarna till en snygg, enhetlig bild
jag klarar inte av det
jag sliter bara ut kanterna på varenda en
i misslyckade försök att pressa samman dem,
att fylla livets luckor

jag sliter ut pusselbitarna,
jag sliter ut varenda liten del av mig själv.

Kommentarer
Postat av: Malala

Känner precis samma sak. Bara att jag kan inte föra pennan som du! :/ <3

2008-10-01 @ 15:20:41
URL: http://malala.blogg.se/
Postat av: Emma

Säger samma som "Malala" ^^

2008-10-01 @ 18:02:53
URL: http://undeerbart.blogg.se/
Postat av: Elin af Häglinge

Man får tvinga sig att se att det snart är lov. Det är det enda jag ser just nu. Vi ska klara detta! Onsdagarna är det bästa i veckan och ni ger mig lite lugn och glädje! Tack att du finns <33

2008-10-02 @ 11:26:09
Postat av: Anonym

fan, vad jag saknar dig. mitt liv känns också som ett jävla stort pussel med för många bitar. Hoppas du vet att du kan ringa till mig när du vill, om du behöver prata. - ring ! :)

2008-10-02 @ 23:08:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0