du vet väl om att du är värdelös?

jag vill inte sova
det finns alldeles för mycket melankoli i min kropp för det

är det inte helt sjukt att man kan bryta ihop över ett par håltimmar?
jag är fan helt sjuk.
och idag är jag höjden av självförakt.
tja, av förakt överhuvudtaget tror jag
jag föraktar det mesta, och allra mest mig själv
förakt förakt förakt

...
jag ska sova
låt oss hålla tummarna för att jag är tillbaka imorgon, med det där leendet som tydligen kännetecknar mig.
ni vet, det där leendet som säger att jag alltid är på topp, att jag minsann inte kan falla

det är dags att sova, det var dags för flera timmar sen.
varför går jag inte och lägger mig?
varför klarar jag inte ens av att gå och lägga mig?!

Kommentarer
Postat av: vildatilda

det är så skrämmande likt. och ändå med så andra ord. men det kunde varit, och det är väl ibland fortfarande så.

glöm aldrig, min sköna, att du är påväg igen. någonstans. se det som ett äventyr. och ko ihåg hur bra du är, hur stark du är. hur fantastiskt modig du är. :*

2009-08-15 @ 15:27:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0