variationslös, monoton, tjatig, tråkig

skriver ett par ord,
raderar
pressar fram fem nya,
raderar.
ingenting är tillräckligt vackert
ingenting är stärkt av en klok baktanke
ingenting är på något vis intressant.
jag har samma jävla skit på repeat
samma tankar, samma rörelser, samma uppgångar med tillhörande fall.
kom rör mig, berör mig, förför mig
gör vad som helst, men gör inte som jag
jag bara förgör, förstör, tillintetgör
omöjliggör
fyll mig med något nytt
det behöver inte ens vara på riktigt
det behöver inte ens vara äkta
men fyll mig, uppfyll mig.
jag ber bara om att få tänka självständigt igen

Kommentarer
Postat av: vildatilda

hjärnan fastnar liksom.

man känner sig dum i huvudet.

frustration.

och inspirationen vägrar infinna sig.



fast det lät så bra i huvudet. igår.

och du, du lyckas med det som inte går att lyckas med: få ingenting att bli allt.

<3

2009-08-31 @ 22:46:46
Postat av: natalie

du är så bra!

2009-09-02 @ 18:55:26
URL: http://chimney.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0