automatiskt strömsparläge påslaget

det kvittade tydligen att jag medvetet slarvade rejält med både sömn och mat,
att jag läste trots att ögonen gick i kors och redigerade fastän ljuset från skärmen
fick mitt huvud att revoltera.

automatiskt strömsparläge påslaget
och någon jäkla droppe som skulle få bägaren att rinna över lyckas jag inte producera
ni kanske tänker att det är bra med lite självbevarelsedrift;
men jag vill ha fallet nu. jag vill nernerner omedelbart
så att någon sedan kan hjälpa mig att ta mig upp

fast chanserna till nederlag är väl slut
den här terminen kommer att avslutas med ett leende, och alla kommer tro att allt är som det ska.
lovet blir sedan ett illusionslugn
en tillfällig inbillning om styrka;
och när saker sätter igång igen
kommer lavinen förr eller senare att rasa ner för berget
och jag kommer att svepas med,
skoningslöst massakreras

utan tvekan, fallet kommer bli så mycket hårdare då.
därför vill jag få det gjort.
bryt ner mig, nu!

(jag har så mycket som jag måste vara frisk till: praktik, studio headshot, kina, ting och andra scoutstrapatser, usa, vandringsläger, zenit... jag får inte falla hårt en gång till. för det finns inte en chans att jag tar mig tillbaka till en någotsånär stabil nivå innan jag redan gått miste om allt. helvete.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0