instabilt sinne

Jag står på instabila ben, med dunkande huvud. Svimfärdig.
Kan inte släppa tankarna på allt som ska göras, allt som måste övervinnas.
Jag spänner kroppen, oförmögen att slappna av och låta musklerna vila. Etsar fast varje negativ tanke jag kan komma på, i näthinnan. I kroppen, i musklerna.
men det är nog bara en förkylning, eller kanske är det influensan?

Måste jag svimma på riktigt, falla ihop på golvet mitt bland alla människor, för att ni ska förstå? För att ni ska hjälpa?
Måste ni blunda när jag säger det rakt ut, hur allting står till?

Jag hade hoppats att.

Kommentarer
Postat av: Elin af Häglinge

Jag älskar dig <3

2009-01-22 @ 07:43:55
URL: http://avbildadverklighet.blogg.se/
Postat av: natalie

jag vill bara komma till dig och krama dig jättehårt!

<3

2009-01-23 @ 09:04:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0