Till Natalie.

Världen är full av människor. Av ledsna människor, av glada människor, av positiva människor. Av kloka människor, djupa människor och ytliga människor. Av hoppfulla människor, sarkastiska människor och cyniska människor. Och någonstans bland alla dessa olikheter hittar man (om man har tur) någon, någon som förstår en. Någon vars tankar vandrar i samma banor som ens egna och vars drömmar och förhoppningar är något man ser upp till. Jag hittade dig. Du är en av de vackraste människor jag någonsin mött. Idag är det din dag. Jag hoppas att den blir underbar. Grattis.

Kommentarer
Postat av: natalie

tack!

<3

jag har haft turen att hitta dig & det är jag jädrans jäkla glad över<333

älskar dig annispannis!

2009-01-23 @ 19:16:28
URL: http://thesecretwoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0