mitt liv som fyrkant.

och i mejlboxen ramlar ett meddelande in
som suddar bort all den harmoni jag skapat mig under dagen
ja, jag ska ringa dig
jag kommer att tvingas ringa dig under de timmar jag tänkt spendera
på att finna en värdig artonårspresent
till en av mina bästa vänner
men visst, jag ska ringa dig
jag ska prioritera er högst.
och är inte lektionen inställd får jag väl skolka,
allt för att behaga er och ert fina schema.
fan vad jag är trött på er jävla planering och hur den tar över mitt liv
och fan vad jag är trött
på att ni konstant
försöker få mig att trycka ner en fyrkant
i ett cirkelformat hål.

Kommentarer
Postat av: Elin

till mig? :D

tyckte förövrigt om texten, och meningen "försöker få mig att trycka ner en fyrkant i ett cirkelformat hål"

2009-03-06 @ 21:17:56
URL: http://aspekt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0