relationer och starka band

hade nästan glömt att han befann sig i rummet, och så frågade hon honom hur det kändes.
att se hur han tittade bort, men rödkantade ögon. att höra hur hans röst knappt bar.. det var helt klart en av de jobbigare stunderna jag varit med om, och den kommer sitta fastetsad på min näthinna en lång tid framöver.
det var som att det plötsligt gick upp för mig, hur mycket det här även sliter på folket i min närhet. att de påverkas har jag varit medveten om, men att det faktiskt kan vara något som håller även dem vakna om nätterna har jag nog aldrig riktigt förstått. åh. det gör så ont att min ohälsa parasiterar deras välmående. ert välmående.

Kommentarer
Postat av: Kia | Bloggdesign

sv: tack. :) Lekte lite med cross-processing och Topaz Labs filter. :)

2010-02-26 @ 23:11:04
URL: http://kias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0