hej

Det var ledarmöte, fotografering, fotografering och årsmöte. En lång vecka. Jag fungerade trots det ganska bra, och fredagen var fantastiskt fin med våfflor och låtintrotävling. Dagen innan var för att väga upp det ganska vidrig. När jag insåg att jag var tvungen att ta tag i planeringen om det skulle bli något av våra storslagna idéer, översköljdes jag av skakningsanfall. Fast jag lyckades tygla dem nåtsånär, tror inte någon hann märka något. Det löste sig i alla fall. Jag tog mig igenom det.

Och jag vet inte var jag är nu. Det är tisdag (onsdag faktiskt) och jag vet inte var jag är. Kan inte analysera fram någon fas eller komma på ett passande namn. Allt är bara konstigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0